4 Ağustos 2013 Pazar

Tencere Keki Tarifi

Tencere Keki Tarifi
Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1,5su bardağı un
1 çay bardağı su
1 kabartma tozu

Kreması için
1 bardak un
1 bardak şeker
3 bardak süt
1 vanilya

Üzeri için
1 krem şanti

Çikolata sosu için
1 paket kakao
1 kaşık un
yarım çay bardağı şeker
1 su bardağı süt

Yapılışı
keki yaptım yağlı tencereye koydum daha büyük bir tencereye yarıdan az su koydum kek tenceresini su olan tencereye koydum ve su tenceresinin üzerine havlu örtüp kapağını kapattım kısık ateşte 15.20 dakika pişirdim keki 3'e böldüm vişne reçelini sulandırıp kek dilimlerini ıslattım arasına pişirip soğuttuğum kremayı sürdüm üzerine krem şanti ve süslemesinede pişirip soğuttuğum çikolata sosu. (kremayı ve çikolata sosunu her ikisinide soğutma aşamasında kıvamını ayarlamak için süt ilave ettim)

Tarifi bizimle paylaştığı için Öznur Aydın'a teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder